Skuteczna kampanie reklamowe Google Ads (Adwords). Z nami nie tylko zwiększysz zasięg, ale przede wszystkim pozyskasz klientów i zwiększysz konwersję.
Jesteśmy doświadczonym zespołem ekspertów Google Ads, obsługującym wszystkie firmy od lokalnych po sklepy internetowe. Prowadzimy wszystkie typy kampanii i reklam Google Ads (Adwords), tak aby zapewnić Ci maksymalny zwrot z inwestycji i dotrzeć do precyzyjnie dobranej grupy odbiorców. Z nami rozwiniesz swój biznes i zbudujesz sprzedaż. Zobacz, dlaczego warto wybrać kampanie Google Ads (Adwords) i zrealizować je z naszymi ekspertami
Kampanie reklamowe Ads to przede wszystkim reklamy tekstowe wyświetlane zarówno na górze, jak i na dole wyników wyszukiwania Google. Pojawiają się w momencie, gdy użytkownik wpisuje w wyszukiwarce określoną frazę, na którą ustawiliśmy naszą kampanię.
Mamy pełną dowolność w doborze słów i fraz kluczowych powiązanych z reklamą. Wiążą się one jednak z różnymi kosztami, zależnymi od konkurencji – im bardziej popularne słowo postanowimy wybrać, z tym większą stawką będziemy musieli się liczyć.
Poza zadeklarowaną przez nas kwotą, którą jesteśmy w stanie wydać, ważna jest również jakość reklamy. Jeśli Google uzna, że jest ona wysoka, możesz liczyć na wyższą pozycję reklamy w wyszukiwarce, a czasem także na niższą stawkę.
Kampanie Ads rozliczane są najczęściej w modelu CPC (Cost Per Click – opłata za kliknięcie w reklamę). Dzięki temu masz pewność, że płacisz za faktyczne zaangażowanie użytkownika w Twoje działania marketingowe. Drugą popularną opcją rozliczenia jest CPM (cost per mille), czyli opłata za 1000 wyświetleń reklamy.
Jeśli zdecydujesz się na kampanię Google Ads, do dyspozycji będziesz miał kilka różnych typów reklam. Dokonując wyboru, powinieneś wziąć pod uwagę swoje cele biznesowe, strategię, grupę odbiorców i czas, który możesz przeznaczyć na działania marketingowe. Możesz również połączyć ze sobą różne rodzaje reklam, tak aby osiągnąć zamierzone cele.
To najprostsza i najbardziej popularna forma reklamy w sieci wyszukiwania Google. Na czym dokładnie polega? Kilka pierwszych wyników wyszukiwania to opłacone linki sponsorowane, oznaczone jako reklama. Dzięki reklamom tekstowym dotrzesz do potencjalnych klientów, zwiększysz liczbę transakcji czy ruch w swojej witrynie. Zaletą tego typu kampanii jest możliwość precyzyjnego targetowania i prosta konfiguracja reklamy, bez konieczności wgrywania żadnych dodatkowych materiałów.
Niezależnie od tego, jaki wybierzesz kanał lub rodzaj kampanii, zawsze rekomendujemy uruchomienie remarketingu. Pozwala on na ponowne dotarcie do użytkowników, którzy już odwiedzili Twoją stronę internetową lub aplikację mobilną, jednak nie zrealizowali na niej celu biznesowego.
Kampania remarketingowa zakłada wykorzystanie wyszukiwarki, stron partnerskich Google Ads i witryn innych wydawców. W przypadku sklepów internetowych rekomendujemy kampanie remarketingu dynamicznego, umożliwiającego zautomatyzowane wyświetlanie reklam produktów, które użytkownik wcześniej przeglądał. Dzięki temu reklama dotrze bezpośrednio do osób, na których zainteresowaniu najbardziej Ci zależy.
Od doboru fraz kluczowych zależy, kiedy użytkownik zobaczy naszą reklamę. Dlatego ważne jest, aby trafić w hasła, które rzeczywiście są wyszukiwane przez osoby należące do naszej grupy docelowej. Chcemy uniknąć sytuacji, w której reklama będzie wyświetlać się wielu użytkownikom, którzy nie są zainteresowani Twoją usługą lub produktem.
Przy doborze fraz należy kierować się wieloma czynnikami, takimi jak branża, reklamowany produkt, profil potencjalnego klienta, konkurencyjność słów kluczowych (a co za tym idzie – ich koszt), wykorzystanie fraz z długiego ogona… Z tego powodu warto najpierw zrobić dobry research. Może wydawać się to skomplikowane, jeśli ktoś nie ma doświadczenia, dlatego warto wspomóc się narzędziami – planerem słów kluczowych Google Ads czy Senuto.
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, na cuda trzeba poczekać ;))