Content Marketing

NA SKRÓTY

Content marketing co to jest?

Historie maj─ů znaczenie. Dobre robi─ů r├│┼╝nic─Ö.

Dobre tre┼Ťci na stronach internetowych informuj─ů, bawi─ů i inspiruj─ů. Buduj─ů obecno┼Ť─ç w sieci, buduj─ůc wiarygodno┼Ť─ç i zaufanie, jednocze┼Ťnie wczuwaj─ůc si─Ö w potrzeby odbiorc├│w.

Business Hero tworzy content marketing czyli┬á odpowiednie tre┼Ťci, kt├│re rozpoczynaj─ů rozmowy z potencjalnymi klientami. Te rozmowy przeradzaj─ů si─Ö w relacje, a w ko┼äcu w sprzeda┼╝, poprzez dzielenie si─Ö wspania┼éymi historiami o Twojej firmie, opowiedzianymi za pomoc─ů odpowiedniego rodzaju tre┼Ťci, dostarczonych w odpowiednim czasie i we w┼éa┼Ťciwych kana┼éach.

Wprowadzamy marki na rynek poprzez innowacyjny marketing, od pomys┼éu, przez kreacj─Ö, po konwersj─Ö. Dzi─Öki ┼Ťledzeniu analitycznemu i pomiarowi kampanii ┼é─ůczymy kreatywno┼Ť─ç w┼éasnych pisarzy, projektant├│w z danymi wyszukiwania Twoich najbardziej warto┼Ťciowych potencjalnych klient├│w.

Rezultatem jest wi─Öksza obecno┼Ť─ç w wyszukiwarkach, silniejsza ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki i potwierdzony ROI.

Jak zacz─ů─ç przygod─Ö z content marketingiem ?

Strategia content marketing mo┼╝e wydawa─ç si─Ö przyt┼éaczaj─ůca, ale wcale nie musi. Udana kampania marketingu tre┼Ťci powinna by─ç ┼éatwa w zarz─ůdzaniu i trwa┼éa. Wykonaj te kroki, aby zacz─ů─ç:

  1. Zidentyfikuj swoj─ů publiczno┼Ť─ç. Aby tworzy─ç tre┼Ťci dla konkretnego czytelnika, musisz mie─ç jasne poj─Öcie o jego priorytetach, wyzwaniach i preferencjach. Je┼Ťli masz szczeg├│┼éowe opisy r├│┼╝nych segment├│w, wybierz 1 lub 2, dla kt├│rych b─Ödziesz pisa─ç. W przeciwnym razie, przed przyst─ůpieniem do pracy, przygotuj profile swoich odbiorc├│w i potencjalnych klient├│w.
  2. ┬áOkre┼Ťl w┼éa┼Ťciwe formaty. W┼éa┼Ťciwy format odpowiada etapowi cyklu sprzeda┼╝y, dla kt├│rego tworzysz tre┼Ťci. Inn─ů wa┼╝n─ů kwesti─ů jest to, jakie formaty najlepiej pomog─ů Ci zaprezentowa─ç warto┼Ť─ç. Dla niekt├│rych b─Ödzie to wideo, dla innych lista kontrolna.
    Zdecyduj, kto napisze, zredaguje i skoryguje Twoj─ů kopi─Ö. Publiczno┼Ť─ç b─Ödzie ocenia─ç Twoje tre┼Ťci na podstawie ich jako┼Ťci, i powinna. Zidentyfikuj odpowiednie zasoby, wewn─Ötrzne lub zewn─Ötrzne, kt├│re stworz─ů t─Ö prac─Ö. Niezale┼╝nie od tego, kto b─Ödzie tworzy┼é, zatrudnij profesjonalnego korektora, kt├│ry przejrzy wszystko, zanim wyjdzie za drzwi.
  3. ┬áUstal, w jaki spos├│b b─Ödziesz dystrybuowa─ç. Czy opublikujesz tre┼Ť─ç na swojej stronie, wy┼Ťlesz j─ů e-mailem do ludzi, czy te┼╝ wydrukujesz j─ů na potrzeby wydarzenia? Zacznij od tego, „gdzie” prawdopodobnie b─Öd─ů Twoi odbiorcy i wybierz formaty, kt├│re maj─ů sens. Na przyk┼éad artyku┼é mo┼╝na wys┼éa─ç e-mailem, list─Ö kontroln─ů lub arkusz mo┼╝na umie┼Ťci─ç w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, a poradnik dla kupuj─ůcych jest dobrym uzupe┼énieniem informacji.
  4. Wybierz zr├│wnowa┼╝ony harmonogram. ┼üatwo jest stworzy─ç zbyt ambitny plan marketingu tre┼Ťci. Kiedy ju┼╝ znasz docelowych czytelnik├│w i formaty, stw├│rz kr├│tkoterminowy (3-6 miesi─Öcy) plan realistycznej liczby element├│w tre┼Ťci, kt├│re mo┼╝esz stworzy─ç, w oparciu o sw├│j bud┼╝et i zasoby. ┼Üled┼║, ile czasu zajmuje Ci stworzenie ka┼╝dego elementu tre┼Ťci, aby┼Ť m├│g┼é wbudowa─ç ten czas w sw├│j harmonogram.
  5. Stosuj najlepsze praktyki. Atrakcyjne tre┼Ťci s─ů napisane w spos├│b jasny, bez ┼╝argonu, kt├│ry znasz tylko Ty i Twoi koledzy. Powinny r├│wnie┼╝ zawiera─ç porady typu „jak to zrobi─ç”. Najlepsza jest kr├│tka, istotna i u┼╝yteczna tre┼Ť─ç.
Co robimy dla naszych klient├│w ?

Zatrudniamy kreatywnych autor├│w opowiada┼ä, kt├│rzy s─ů przeszkoleni w zakresie korzystania z narz─Ödzi cyfrowych do tworzenia zoptymalizowanych tre┼Ťci. Silny copywriting przyci─ůga wi─Öcej klikni─Ö─ç i wi─Öcej konwersacji. Jest to prawdopodobnie jeden z pierwszych punkt├│w wej┼Ťcia do Twojego lejka sprzeda┼╝owego.

Potrzebujesz pomocy w tworzeniu tre┼Ťci dla stron docelowych, baner├│w reklamowych, materia┼é├│w kampanii, zasob├│w wewn─Ötrznych, e-maili generuj─ůcych lead i innych materia┼é├│w wspieraj─ůcych sprzeda┼╝?

Tw├│rz tre┼Ťci, kt├│re Ci─Ö zachwyc─ů.

sklepy internetowe

Skuteczny content marketing - usługi pisania blogów

Proces tworzenia tre┼Ťci w Business Hero jest prosty, ale pot─Ö┼╝ny: Pisz dla swojej grupy docelowej, optymalizuj pod k─ůtem wyszukiwania. Nasi autorzy tre┼Ťci zag┼é─Öbiaj─ů si─Ö w Twoj─ů bran┼╝─Ö i wsp├│┼épracuj─ů z ekspertami w danej dziedzinie, aby zaprezentowa─ç oryginalne podej┼Ťcie do tematu. Inbound marketing polega na rozpoczynaniu rozm├│w z w┼éa┼Ťciwymi lud┼║mi, we w┼éa┼Ťciwym czasie.

Uzbrojeni w dane w czasie rzeczywistym z wiod─ůcych narz─Ödzi marketingu tre┼Ťci, takich jak Google Analytics, BuzzSumo, SEMrush, Senuto i Ahrefs, blogujemy z intencj─ů. Bez zb─Ödnego gadania, bez wype┼éniaczy. Tylko anga┼╝uj─ůce tre┼Ťci z prawdziw─ů warto┼Ťci─ů SEO.

Rozumiemy Twoich odbiorc├│w, tre┼Ťci, kt├│re chc─ů czyta─ç i problemy, kt├│re maj─ů nadziej─Ö, ┼╝e mo┼╝esz rozwi─ůza─ç. Wykorzystuj─ůc wiedz─Ö z zakresu SEO w kilku bran┼╝owych zespo┼éach pisarskich, nasze us┼éugi pisania tre┼Ťci stawiaj─ů jako┼Ť─ç na czele Twojej strategii.

New ideas

Content Marketing a SEO?

Content marketing sprawia, ┼╝e dobrzy potencjalni klienci mog─ů ┼éatwo znale┼║─ç Twoj─ů firm─Ö. Jednym ze sposob├│w na to jest optymalizacja pod k─ůtem wyszukiwarek (SEO)

Okre┼Ťl s┼éowa kluczowe!┬á S┼éowa kluczowe s─ů podstaw─ů dzia┼éa┼ä SEO. Te wszystkie wa┼╝ne s┼éowa i frazy s─ů terminami, kt├│re potencjalni klienci wpisuj─ů do wyszukiwarki, gdy szukaj─ů firmy, produktu lub us┼éugi. Kiedy zawrzesz w swojej tre┼Ťci w┼éa┼Ťciwe s┼éowa kluczowe, przyci─ůgniesz wi─Öcej ruchu.

Najlepsze słowa kluczowe to:

  • Prosty j─Özyk: j─Özyk, kt├│rego u┼╝ywaj─ů Twoi odbiorcy, aby opisa─ç swoje problemy i potrzeby
  • Odpowiednie: s┼éowa kluczowe, kt├│re pasuj─ů do wiedzy, produkt├│w i us┼éug, kt├│re oferujesz
  • Specyficzne: po┼é─ůczenie Twojego zainteresowania, znajomo┼Ťci bran┼╝y, punkt├│w b├│lu potencjalnych klient├│w i innych istotnych szczeg├│┼é├│w
  • Spe┼énij swoj─ů obietnic─Ö: SEO rozwin─Ö┼éo si─Ö w taki spos├│b, ┼╝e sukces wyszukiwania zale┼╝y po cz─Ö┼Ťci od tego, jak dobrze Twoja tre┼Ť─ç robi to, co zapowiada.
  • Wyszukiwarki analizuj─ů kopi─Ö tre┼Ťci, oceniaj─ů jej trafno┼Ť─ç i ustalaj─ů, czy spe┼énia ona obietnice zawarte w nag┼é├│wku. Ze wzgl─Ödu na znaczenie, jakie wyszukiwarki przyk┼éadaj─ů do tre┼Ťci, wa┼╝ne jest u┼╝ywanie s┼é├│w kluczowych w ca┼éej tre┼Ťci. Skorzystaj z nast─Öpuj─ůcych wskaz├│wek:
  • Skup si─Ö na 1 do 2 s┼éowach kluczowych. Unikaj „upychania s┼é├│w kluczowych”, pisz─ůc o tym, co jest wa┼╝ne dla Twoich potencjalnych klient├│w, skupiaj─ůc si─Ö tylko na kilku frazach kluczowych.
  • U┼╝ywaj s┼é├│w kluczowych w tytule. Spraw, aby artyku┼é by┼é jasny i wyra┼║ny.
  • U┼╝ywaj s┼é├│w kluczowych w ca┼éym artykule. Znajd┼║ spos├│b na naturalne w┼é─ůczenie s┼é├│w kluczowych do swojej tre┼Ťci.
  • Trzymaj si─Ö tematu. Dobrej jako┼Ťci tre┼Ť─ç, kt├│ra zawiera porady zwi─ůzane z nag┼é├│wkiem, b─Ödzie mia┼éa najlepsze wyniki.

Content marketing a media spo┼éeczno┼Ťciowe

Kiedy ju┼╝ masz tre┼Ť─ç, czas na rozpowszechnienie jej. Media spo┼éeczno┼Ťciowe - Facebook, LinkedIn, YouTube, Twitter, Medium, Instagram i inne - to sprawdzony i ┼éatwy spos├│b na promowanie swoich tre┼Ťci. Piszesz post i linkujesz do swoich tre┼Ťci, a potem voila! Ludzie s─ů zaanga┼╝owani.

Mo┼╝esz to zrobi─ç poprzez 3 kroki:

  1. Skup si─Ö na kana┼éach o wysokim potencjale. Najlepsze dla Ciebie kana┼éy social media to te, kt├│re s─ů odwiedzane przez Twoich odbiorc├│w. Rozwa┼╝ du┼╝e, popularne kana┼éy, jak r├│wnie┼╝ mniejsze, skupione na bran┼╝y, kt├│re prawdopodobnie po┼é─ůcz─ů Ci─Ö z dobrymi perspektywami. Zapytaj swoich odbiorc├│w, jakie kana┼éy preferuj─ů i zbuduj ┼éatw─ů do zarz─ůdzania list─Ö opart─ů na ich preferencjach.
  2. Dopasuj swoj─ů wypowied┼║ do kana┼éu. Ka┼╝dy kana┼é social media ma sw├│j poziom profesjonalizmu w stosunku do zabawy, akceptowany g┼éos i inne szczeg├│┼éy. Zanim napiszesz posty dla danego kana┼éu, po┼Ťwi─Ö─ç troch─Ö czasu na przejrzenie post├│w, aby zapozna─ç si─Ö z tymi szczeg├│┼éami. Nast─Öpnie nadaj swoim postom troch─Ö w┼éasnego ducha firmowego.
  3. Testuj i modyfikuj swoje podej┼Ťcie. Zwyci─Öskie dzia┼éania promocyjne w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych wymagaj─ů pr├│b i b┼é─Öd├│w. ┼Üled┼║ reakcje z r├│┼╝nych kana┼é├│w pod k─ůtem ilo┼Ťci i jako┼Ťci. Mniejsza liczba zaanga┼╝owa┼ä o wysokim potencjale mo┼╝e oznacza─ç, ┼╝e kana┼é jest dobrze dopasowany, w przeciwie┼ästwie do wielu klikni─Ö─ç, kt├│re nigdy nie zamieniaj─ů si─Ö w odbiorc├│w

Content marketing przykłady - usługi marketingowe w zakresie eBooków

┼ü─ůcz─ůc anga┼╝uj─ůce tre┼Ťci w content marketingu z przyci─ůgaj─ůcym wzrok projektem graficznym, eBooki Business Hero s─ů idealnym narz─Ödziem do przechwytywania i utrzymywania uwagi odbiorc├│w, pozwalaj─ůc na przedstawienie nawet najbardziej skomplikowanych temat├│w w prostym, ┼éatwym do zrozumienia formacie.┬á

Podobnie jak w przypadku bia┼éych ksi─ůg, ta forma marketingu tre┼Ťci zapewnia r├│wnie┼╝ wiele mo┼╝liwo┼Ťci generowania lead├│w poprzez pobieranie plik├│w, wraz z dedykowanymi stronami docelowymi i niestandardowymi CTA.

Wybierz Bussines Hero

Dla kogo jest content marketing?

Opowiadanie swojej historii to nie tylko co┼Ť, co powiniene┼Ť zrobi─ç, je┼Ťli masz czas. Marketing tre┼Ťci dzia┼éa, a oto kilka statystyk, kt├│re to potwierdzaj─ů:

0 %

kupuj─ůcych obejrza┼éo 3-5 fragment├│w tre┼Ťci przed nawi─ůzaniem kontaktu z przedstawicielem handlowym

0 %

marketer├│w twierdzi, ┼╝e tworzenie tre┼Ťci na blogu jest ich g┼é├│wnym priorytetem w marketingu przychodz─ůcym

0 %

kupuj─ůcych B2B chce tre┼Ťci od ekspert├│w w bran┼╝y.

Jakie efekty osi─ůgniesz dzi─Öki content marketingowi?

Twoje cele marketingowe s─ů naszymi celami marketingowymi. Wnosimy warto┼Ť─ç handlow─ů do Twojej marki dzi─Öki kreatywnym us┼éugom, kt├│re s┼éu┼╝─ů celowej strategii marketingu tre┼Ťci. Ka┼╝dy zas├│b jest powi─ůzany z konkretn─ů kwot─ů w z┼éot├│wkach – tworzymy, ┼Ťledzimy, analizujemy i raportujemy wyniki inwestycji w tre┼Ťci. Nasze us┼éugi w zakresie tworzenia tre┼Ťci bazuj─ů na tym, co dzia┼éa i ulepszaj─ů to, co nie dzia┼éa. Content marketing to wielomiliardowa bran┼╝a pe┼éna mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju, a my tworzymy tylko to, co si─Ö liczy, co ma znaczenie, co konwertuje.

Dzisiejsi konsumenci wymagaj─ů od przedsi─Öbiorc├│w coraz lepszego dostosowania si─Ö do ich oczekiwa┼ä i potrzeb. Nie wystarczy zwyczajna tre┼Ť─ç, napisanie i opublikowanie wpisu na blogu ÔÇô trzeba pobudza─ç emocje, zaskakiwa─ç, bawi─ç i uczy─ç, ale w preferowany dla odbiorcy spos├│b. Na szcz─Ö┼Ťcie wielo┼Ť─ç┬árodzaj├│w content marketingu, pomoc narz─Ödzi i do┼Ťwiadczenie marketingowc├│w pozwalaj─ů na wyb├│r i zastosowanie prawdziwie zab├│jczo skutecznych dzia┼éa┼ä.┬áKa┼╝da firma w swojej┬ástrategii content marketingowej┬ámusi odnale┼║─ç swoje najciekawsze ÔÇ×jaÔÇŁ. I pokaza─ç si─Ö klientom w ten niezwyk┼éy spos├│b.┬á

Porozmawiaj z ekspertem Business Hero ju┼╝ dzi┼Ť. Zostaw swoje dane kontaktowe, a skontaktujemy Ci─Ö z jednym z naszych ekspert├│w ds. content marketingu┬á i zorganizujemy dla Ciebie najlepszy czas na swobodn─ů┬á dyskusj─Ö. Czekamy na Tw├│j ruch!┬á

 

Najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania.

Content marketing polega na budowaniu d┼éugotrwa┼éych relacji z odbiorcami poprzez dzielenie si─Ö z nimi warto┼Ťciowymi tre┼Ťciami. Podstawowymi dzia┼éaniami, kt├│re wchodz─ů w jego zakres, s─ů: tworzenie, rozpowszechnianie i promocja tre┼Ťci. Celem content marketingu jest budowanie szczeg├│lnej wi─Özi z odbiorc─ů marki, dzi─Öki czemu ┼éatwiej jest mu podejmowa─ç decyzje zakupowe na markowe produkty lub us┼éugi.

Kluczem do napisania skutecznego i anga┼╝uj─ůcego tekstu do sieci jest dobra organizacja pracy i ogromna zrozumienie tematu na kt├│ry mamy si─Ö wypowiedzie─ç. Aby content marketing brylowa┼é w sieci┬á potrzebujesz perfekcyjnej┬á analizy konkurencji ÔÇô nie chcesz powt├│rzy─ç tego, co wcze┼Ťniej zrobili.┬á

Content marketing┬á to nie tylko tre┼Ť─ç pisana Blogi, posty w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, e-maile, biuletyny i e-booki to tylko niekt├│re przyk┼éady tego, jak prawdopodobnie ju┼╝ wykorzystujesz tre┼Ťci w swoich dzia┼éaniach. Je┼Ťli jednak chcesz wej┼Ť─ç na wy┼╝szy poziom content marketingu, warto zwr├│ci─ç uwag─Ö na jeden wa┼╝ny aspekt ÔÇô content to nie tylko tre┼Ť─ç pisana! Nale┼╝y o tym pami─Öta─ç, poniewa┼╝ wszystkie inne formy r├│wnie┼╝ przyczyniaj─ů si─Ö do naszego sukcesu (lub pora┼╝ki). Co jeszcze mo┼╝emy uwzgl─Ödni─ç? infografiki, audiobooki, video, podcast, zdj─Öcia, prezentacje multimedialne, gify, webinarium. Takich przyk┼éad├│w jest znacznie wi─Öcej. Warto wybra─ç odpowiedni─ů form─Ö do charakteru swojej dzia┼éalno┼Ťci, a jak wida─ç wyb├│r jest szeroki. Dzi─Öki temu przekaz jest bardziej naturalny, poniewa┼╝ robisz, co mo┼╝esz i co pasuje do wizerunku Twojej firmy.

Marketing tre┼Ťci to proces opracowywania tre┼Ťci w celu przyci─ůgni─Öcia i utrzymania jasno okre┼Ťlonej grupy odbiorc├│w w celu prowadzenia dochodowych dzia┼éa┼ä klient├│w.

Ostatecznym celem content marketingu jest stworzenie trwa┼éej i wzajemnie korzystnej relacji mi─Ödzy firm─ů a jej klientami.

Marketing tre┼Ťci wykroczy┼é ju┼╝ poza samo┬áblogowanie. Teraz chodzi te┼╝ o┬áskuteczne video, media spo┼éeczno┼Ťciowe i inne platformy, kt├│re potrzebuj─ů profesjonalnych tre┼Ťci, aby pozyskiwa─ç dla firm kolejnych klient├│w.

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Email
Facebook
Wypełnij formularz
Skontaktuj si─Ö z nami
Masz w─ůtpliwo┼ŤCi?
Porozmawiaj z nami!

Chcesz skorzystać z naszych usług, ale masz pytania? Napisz do nas!

Skontaktuj si─Ö z nami, je┼Ťli potrzebujesz pomocy, masz jakie┼Ť uwagi lub po prostu chcesz porozmawia─ç.

ul. 1 maja 191, pok 213
25-655 Kielce

Poznaj nasz pomys┼é na rozw├│j Twojej obecno┼Ťci w Internecie!

Wiemy, ┼╝e ka┼╝de dzia┼éanie marketingowe musi skutkowa─ç zwi─Ökszeniem przychod├│w. Tworzymy kompleksowe strategie, kt├│re z powodzeniem pozwalaj─ů osi─ůgn─ů─ç zamierzony cel. Prosimy o kontakt z nami poprzez wype┼énienie kr├│tkiego formularza.

Jakimi us┼éugami jeste┼Ť zainteresowany?
Jaki budżet planujesz przeznaczyć na działania?