Dobre treści na stronach internetowych informują, bawią i inspirują. Budują obecność w sieci, budując wiarygodność i zaufanie, jednocześnie wczuwając się w potrzeby odbiorców.
Business Hero tworzy content marketing czyli odpowiednie treści, które rozpoczynają rozmowy z potencjalnymi klientami. Te rozmowy przeradzają się w relacje, a w końcu w sprzedaż, poprzez dzielenie się wspaniałymi historiami o Twojej firmie, opowiedzianymi za pomocą odpowiedniego rodzaju treści, dostarczonych w odpowiednim czasie i we właściwych kanałach.
Wprowadzamy marki na rynek poprzez innowacyjny marketing, od pomysłu, przez kreację, po konwersję. Dzięki śledzeniu analitycznemu i pomiarowi kampanii łączymy kreatywność własnych pisarzy, projektantów z danymi wyszukiwania Twoich najbardziej wartościowych potencjalnych klientów.
Rezultatem jest większa obecność w wyszukiwarkach, silniejsza świadomość marki i potwierdzony ROI.
Strategia content marketing może wydawać się przytłaczająca, ale wcale nie musi. Udana kampania marketingu treści powinna być łatwa w zarządzaniu i trwała. Wykonaj te kroki, aby zacząć:
Zatrudniamy kreatywnych autorów opowiadań, którzy są przeszkoleni w zakresie korzystania z narzędzi cyfrowych do tworzenia zoptymalizowanych treści. Silny copywriting przyciąga więcej kliknięć i więcej konwersacji. Jest to prawdopodobnie jeden z pierwszych punktów wejścia do Twojego lejka sprzedażowego.
Potrzebujesz pomocy w tworzeniu treści dla stron docelowych, banerów reklamowych, materiałów kampanii, zasobów wewnętrznych, e-maili generujących lead i innych materiałów wspierających sprzedaż?
Twórz treści, które Cię zachwycą.
Proces tworzenia treści w Business Hero jest prosty, ale potężny: Pisz dla swojej grupy docelowej, optymalizuj pod kątem wyszukiwania. Nasi autorzy treści zagłębiają się w Twoją branżę i współpracują z ekspertami w danej dziedzinie, aby zaprezentować oryginalne podejście do tematu. Inbound marketing polega na rozpoczynaniu rozmów z właściwymi ludźmi, we właściwym czasie.
Uzbrojeni w dane w czasie rzeczywistym z wiodących narzędzi marketingu treści, takich jak Google Analytics, BuzzSumo, SEMrush, Senuto i Ahrefs, blogujemy z intencją. Bez zbędnego gadania, bez wypełniaczy. Tylko angażujące treści z prawdziwą wartością SEO.
Rozumiemy Twoich odbiorców, treści, które chcą czytać i problemy, które mają nadzieję, że możesz rozwiązać. Wykorzystując wiedzę z zakresu SEO w kilku branżowych zespołach pisarskich, nasze usługi pisania treści stawiają jakość na czele Twojej strategii.
Określ słowa kluczowe! Słowa kluczowe są podstawą działań SEO. Te wszystkie ważne słowa i frazy są terminami, które potencjalni klienci wpisują do wyszukiwarki, gdy szukają firmy, produktu lub usługi. Kiedy zawrzesz w swojej treści właściwe słowa kluczowe, przyciągniesz więcej ruchu.
Najlepsze słowa kluczowe to:
Możesz to zrobić poprzez 3 kroki:
Łącząc angażujące treści w content marketingu z przyciągającym wzrok projektem graficznym, eBooki Business Hero są idealnym narzędziem do przechwytywania i utrzymywania uwagi odbiorców, pozwalając na przedstawienie nawet najbardziej skomplikowanych tematów w prostym, łatwym do zrozumienia formacie.
Podobnie jak w przypadku białych ksiąg, ta forma marketingu treści zapewnia również wiele możliwości generowania leadów poprzez pobieranie plików, wraz z dedykowanymi stronami docelowymi i niestandardowymi CTA.
Opowiadanie swojej historii to nie tylko coś, co powinieneś zrobić, jeśli masz czas. Marketing treści działa, a oto kilka statystyk, które to potwierdzają:
kupujących obejrzało 3-5 fragmentów treści przed nawiązaniem kontaktu z przedstawicielem handlowym
marketerów twierdzi, że tworzenie treści na blogu jest ich głównym priorytetem w marketingu przychodzącym
kupujących B2B chce treści od ekspertów w branży.
Twoje cele marketingowe są naszymi celami marketingowymi. Wnosimy wartość handlową do Twojej marki dzięki kreatywnym usługom, które służą celowej strategii marketingu treści. Każdy zasób jest powiązany z konkretną kwotą w złotówkach – tworzymy, śledzimy, analizujemy i raportujemy wyniki inwestycji w treści. Nasze usługi w zakresie tworzenia treści bazują na tym, co działa i ulepszają to, co nie działa. Content marketing to wielomiliardowa branża pełna możliwości rozwoju, a my tworzymy tylko to, co się liczy, co ma znaczenie, co konwertuje.
Dzisiejsi konsumenci wymagają od przedsiębiorców coraz lepszego dostosowania się do ich oczekiwań i potrzeb. Nie wystarczy zwyczajna treść, napisanie i opublikowanie wpisu na blogu – trzeba pobudzać emocje, zaskakiwać, bawić i uczyć, ale w preferowany dla odbiorcy sposób. Na szczęście wielość rodzajów content marketingu, pomoc narzędzi i doświadczenie marketingowców pozwalają na wybór i zastosowanie prawdziwie zabójczo skutecznych działań. Każda firma w swojej strategii content marketingowej musi odnaleźć swoje najciekawsze „ja”. I pokazać się klientom w ten niezwykły sposób.
Porozmawiaj z ekspertem Business Hero już dziś. Zostaw swoje dane kontaktowe, a skontaktujemy Cię z jednym z naszych ekspertów ds. content marketingu i zorganizujemy dla Ciebie najlepszy czas na swobodną dyskusję. Czekamy na Twój ruch!
Content marketing polega na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami poprzez dzielenie się z nimi wartościowymi treściami. Podstawowymi działaniami, które wchodzą w jego zakres, są: tworzenie, rozpowszechnianie i promocja treści. Celem content marketingu jest budowanie szczególnej więzi z odbiorcą marki, dzięki czemu łatwiej jest mu podejmować decyzje zakupowe na markowe produkty lub usługi.
Kluczem do napisania skutecznego i angażującego tekstu do sieci jest dobra organizacja pracy i ogromna zrozumienie tematu na który mamy się wypowiedzieć. Aby content marketing brylował w sieci potrzebujesz perfekcyjnej analizy konkurencji – nie chcesz powtórzyć tego, co wcześniej zrobili.
Content marketing to nie tylko treść pisana Blogi, posty w mediach społecznościowych, e-maile, biuletyny i e-booki to tylko niektóre przykłady tego, jak prawdopodobnie już wykorzystujesz treści w swoich działaniach. Jeśli jednak chcesz wejść na wyższy poziom content marketingu, warto zwrócić uwagę na jeden ważny aspekt – content to nie tylko treść pisana! Należy o tym pamiętać, ponieważ wszystkie inne formy również przyczyniają się do naszego sukcesu (lub porażki). Co jeszcze możemy uwzględnić? infografiki, audiobooki, video, podcast, zdjęcia, prezentacje multimedialne, gify, webinarium. Takich przykładów jest znacznie więcej. Warto wybrać odpowiednią formę do charakteru swojej działalności, a jak widać wybór jest szeroki. Dzięki temu przekaz jest bardziej naturalny, ponieważ robisz, co możesz i co pasuje do wizerunku Twojej firmy.
Marketing treści to proces opracowywania treści w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno określonej grupy odbiorców w celu prowadzenia dochodowych działań klientów.
Ostatecznym celem content marketingu jest stworzenie trwałej i wzajemnie korzystnej relacji między firmą a jej klientami.
Marketing treści wykroczył już poza samo blogowanie. Teraz chodzi też o skuteczne video, media społecznościowe i inne platformy, które potrzebują profesjonalnych treści, aby pozyskiwać dla firm kolejnych klientów.
Chcesz skorzystać z naszych usług, ale masz pytania? Napisz do nas!
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy, masz jakieś uwagi lub po prostu chcesz porozmawiać.