Content Marketing

Content marketing co to jest?

Historie mają znaczenie. Dobre robią różnicę.

Dobre treści na stronach internetowych informują, bawią i inspirują. Budują obecność w sieci, budując wiarygodność i zaufanie, jednocześnie wczuwając się w potrzeby odbiorców.

Business Hero tworzy content marketing czyli  odpowiednie treści, które rozpoczynają rozmowy z potencjalnymi klientami. Te rozmowy przeradzają się w relacje, a w końcu w sprzedaż, poprzez dzielenie się wspaniałymi historiami o Twojej firmie, opowiedzianymi za pomocą odpowiedniego rodzaju treści, dostarczonych w odpowiednim czasie i we właściwych kanałach.

Wprowadzamy marki na rynek poprzez innowacyjny marketing, od pomysłu, przez kreację, po konwersję. Dzięki śledzeniu analitycznemu i pomiarowi kampanii łączymy kreatywność własnych pisarzy, projektantów z danymi wyszukiwania Twoich najbardziej wartościowych potencjalnych klientów.

Rezultatem jest większa obecność w wyszukiwarkach, silniejsza świadomość marki i potwierdzony ROI.

Jak zacząć przygodę z content marketingiem ?

Strategia content marketing może wydawać się przytłaczająca, ale wcale nie musi. Udana kampania marketingu treści powinna być łatwa w zarządzaniu i trwała. Wykonaj te kroki, aby zacząć:

  1. Zidentyfikuj swoją publiczność. Aby tworzyć treści dla konkretnego czytelnika, musisz mieć jasne pojęcie o jego priorytetach, wyzwaniach i preferencjach. Jeśli masz szczegółowe opisy różnych segmentów, wybierz 1 lub 2, dla których będziesz pisać. W przeciwnym razie, przed przystąpieniem do pracy, przygotuj profile swoich odbiorców i potencjalnych klientów.
  2.  Określ właściwe formaty. Właściwy format odpowiada etapowi cyklu sprzedaży, dla którego tworzysz treści. Inną ważną kwestią jest to, jakie formaty najlepiej pomogą Ci zaprezentować wartość. Dla niektórych będzie to wideo, dla innych lista kontrolna.
    Zdecyduj, kto napisze, zredaguje i skoryguje Twoją kopię. Publiczność będzie oceniać Twoje treści na podstawie ich jakości, i powinna. Zidentyfikuj odpowiednie zasoby, wewnętrzne lub zewnętrzne, które stworzą tę pracę. Niezależnie od tego, kto będzie tworzył, zatrudnij profesjonalnego korektora, który przejrzy wszystko, zanim wyjdzie za drzwi.
  3.  Ustal, w jaki sposób będziesz dystrybuować. Czy opublikujesz treść na swojej stronie, wyślesz ją e-mailem do ludzi, czy też wydrukujesz ją na potrzeby wydarzenia? Zacznij od tego, „gdzie” prawdopodobnie będą Twoi odbiorcy i wybierz formaty, które mają sens. Na przykład artykuł można wysłać e-mailem, listę kontrolną lub arkusz można umieścić w mediach społecznościowych, a poradnik dla kupujących jest dobrym uzupełnieniem informacji.
  4. Wybierz zrównoważony harmonogram. Łatwo jest stworzyć zbyt ambitny plan marketingu treści. Kiedy już znasz docelowych czytelników i formaty, stwórz krótkoterminowy (3-6 miesięcy) plan realistycznej liczby elementów treści, które możesz stworzyć, w oparciu o swój budżet i zasoby. Śledź, ile czasu zajmuje Ci stworzenie każdego elementu treści, abyś mógł wbudować ten czas w swój harmonogram.
  5. Stosuj najlepsze praktyki. Atrakcyjne treści są napisane w sposób jasny, bez żargonu, który znasz tylko Ty i Twoi koledzy. Powinny również zawierać porady typu „jak to zrobić”. Najlepsza jest krótka, istotna i użyteczna treść.
Co robimy dla naszych klientów ?

Zatrudniamy kreatywnych autorów opowiadań, którzy są przeszkoleni w zakresie korzystania z narzędzi cyfrowych do tworzenia zoptymalizowanych treści. Silny copywriting przyciąga więcej kliknięć i więcej konwersacji. Jest to prawdopodobnie jeden z pierwszych punktów wejścia do Twojego lejka sprzedażowego.

Potrzebujesz pomocy w tworzeniu treści dla stron docelowych, banerów reklamowych, materiałów kampanii, zasobów wewnętrznych, e-maili generujących lead i innych materiałów wspierających sprzedaż?

Twórz treści, które Cię zachwycą.

sklepy internetowe

Skuteczny content marketing -usługi pisania blogów

Proces tworzenia treści w Business Hero jest prosty, ale potężny: Pisz dla swojej grupy docelowej, optymalizuj pod kątem wyszukiwania. Nasi autorzy treści zagłębiają się w Twoją branżę i współpracują z ekspertami w danej dziedzinie, aby zaprezentować oryginalne podejście do tematu. Inbound marketing polega na rozpoczynaniu rozmów z właściwymi ludźmi, we właściwym czasie.

Uzbrojeni w dane w czasie rzeczywistym z wiodących narzędzi marketingu treści, takich jak Google Analytics, BuzzSumo, SEMrush, SenutoAhrefs, blogujemy z intencją. Bez zbędnego gadania, bez wypełniaczy. Tylko angażujące treści z prawdziwą wartością SEO.

Rozumiemy Twoich odbiorców, treści, które chcą czytać i problemy, które mają nadzieję, że możesz rozwiązać. Wykorzystując wiedzę z zakresu SEO w kilku branżowych zespołach pisarskich, nasze usługi pisania treści stawiają jakość na czele Twojej strategii.

New ideas

Content Marketing a SEO?

Content marketing sprawia, że dobrzy potencjalni klienci mogą łatwo znaleźć Twoją firmę. Jednym ze sposobów na to jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO)

Określ słowa kluczowe!  Słowa kluczowe są podstawą działań SEO. Te wszystkie ważne słowa i frazy są terminami, które potencjalni klienci wpisują do wyszukiwarki, gdy szukają firmy, produktu lub usługi. Kiedy zawrzesz w swojej treści właściwe słowa kluczowe, przyciągniesz więcej ruchu.

Najlepsze słowa kluczowe to:

  • Prosty język: język, którego używają Twoi odbiorcy, aby opisać swoje problemy i potrzeby
  • Odpowiednie: słowa kluczowe, które pasują do wiedzy, produktów i usług, które oferujesz
  • Specyficzne: połączenie Twojego zainteresowania, znajomości branży, punktów bólu potencjalnych klientów i innych istotnych szczegółów
    Spełnij swoją obietnicę

SEO rozwinęło się w taki sposób, że sukces wyszukiwania zależy po części od tego, jak dobrze Twoja treść robi to, co zapowiada. Wyszukiwarki analizują kopię treści, oceniają jej trafność i ustalają, czy spełnia ona obietnice zawarte w nagłówku.

Ze względu na znaczenie, jakie wyszukiwarki przykładają do treści, ważne jest używanie słów kluczowych w całej treści. Skorzystaj z następujących wskazówek:

  • Skup się na 1 do 2 słowach kluczowych. Unikaj „upychania słów kluczowych”, pisząc o tym, co jest ważne dla Twoich potencjalnych klientów, skupiając się tylko na kilku frazach kluczowych.
  • Używaj słów kluczowych w tytule. Spraw, aby artykuł był jasny i wyraźny.
  • Używaj słów kluczowych w całym artykule. Znajdź sposób na naturalne włączenie słów kluczowych do swojej treści.
  • Trzymaj się tematu. Dobrej jakości treść, która zawiera porady związane z nagłówkiem, będzie miała najlepsze wyniki.

Content marketing a media społecznościowe

Kiedy już masz treść, czas na rozpowszechnienie jej. Media społecznościowe - Facebook, LinkedIn, YouTube, Twitter, Medium, Instagram i inne - to sprawdzony i łatwy sposób na promowanie swoich treści. Piszesz post i linkujesz do swoich treści, a potem voila! Ludzie są zaangażowani.

Możesz to zrobić poprzez 3 kroki:

  1. Skup się na kanałach o wysokim potencjale. Najlepsze dla Ciebie kanały social media to te, które są odwiedzane przez Twoich odbiorców. Rozważ duże, popularne kanały, jak również mniejsze, skupione na branży, które prawdopodobnie połączą Cię z dobrymi perspektywami. Zapytaj swoich odbiorców, jakie kanały preferują i zbuduj łatwą do zarządzania listę opartą na ich preferencjach.
  2. Dopasuj swoją wypowiedź do kanału. Każdy kanał social media ma swój poziom profesjonalizmu w stosunku do zabawy, akceptowany głos i inne szczegóły. Zanim napiszesz posty dla danego kanału, poświęć trochę czasu na przejrzenie postów, aby zapoznać się z tymi szczegółami. Następnie nadaj swoim postom trochę własnego ducha firmowego.
  3. Testuj i modyfikuj swoje podejście. Zwycięskie działania promocyjne w mediach społecznościowych wymagają prób i błędów. Śledź reakcje z różnych kanałów pod kątem ilości i jakości. Mniejsza liczba zaangażowań o wysokim potencjale może oznaczać, że kanał jest dobrze dopasowany, w przeciwieństwie do wielu kliknięć, które nigdy nie zamieniają się w odbiorców

Content marketing przykłady - usługi marketingowe w zakresie eBooków

Łącząc angażujące treści w content marketingu z przyciągającym wzrok projektem graficznym, eBooki Business Hero są idealnym narzędziem do przechwytywania i utrzymywania uwagi odbiorców, pozwalając na przedstawienie nawet najbardziej skomplikowanych tematów w prostym, łatwym do zrozumienia formacie. 

Podobnie jak w przypadku białych ksiąg, ta forma marketingu treści zapewnia również wiele możliwości generowania leadów poprzez pobieranie plików, wraz z dedykowanymi stronami docelowymi i niestandardowymi CTA.

content marketing na social mediach
Wybierz Bussines Hero

Dla kogo jest content marketing?

Opowiadanie swojej historii to nie tylko coś, co powinieneś zrobić, jeśli masz czas. Marketing treści działa, a oto kilka statystyk, które to potwierdzają:

0 %

kupujących obejrzało 3-5 fragmentów treści przed nawiązaniem kontaktu z przedstawicielem handlowym

0 %

marketerów twierdzi, że tworzenie treści na blogu jest ich głównym priorytetem w marketingu przychodzącym

0 %

kupujących B2B chce treści od ekspertów w branży.

Jakie efekty osiągniesz dzięki content marketingowi?

Twoje cele marketingowe są naszymi celami marketingowymi. Wnosimy wartość handlową do Twojej marki dzięki kreatywnym usługom, które służą celowej strategii marketingu treści. Każdy zasób jest powiązany z konkretną kwotą w złotówkach – tworzymy, śledzimy, analizujemy i raportujemy wyniki inwestycji w treści. Nasze usługi w zakresie tworzenia treści bazują na tym, co działa i ulepszają to, co nie działa. Content marketing to wielomiliardowa branża pełna możliwości rozwoju, a my tworzymy tylko to, co się liczy, co ma znaczenie, co konwertuje.

Dzisiejsi konsumenci wymagają od przedsiębiorców coraz lepszego dostosowania się do ich oczekiwań i potrzeb. Nie wystarczy zwyczajna treść, napisanie i opublikowanie wpisu na blogu – trzeba pobudzać emocje, zaskakiwać, bawić i uczyć, ale w preferowany dla odbiorcy sposób. Na szczęście wielość rodzajów content marketingu, pomoc narzędzi i doświadczenie marketingowców pozwalają na wybór i zastosowanie prawdziwie zabójczo skutecznych działań. Każda firma w swojej strategii content marketingowej musi odnaleźć swoje najciekawsze „ja”. I pokazać się klientom w ten niezwykły sposób. 

Porozmawiaj z ekspertem Business Hero już dziś. Zostaw swoje dane kontaktowe, a skontaktujemy Cię z jednym z naszych ekspertów ds. content marketingu  i zorganizujemy dla Ciebie najlepszy czas na swobodną  dyskusję. Czekamy na Twój ruch! 

 

Najczęściej zadawane pytania.

Content marketing polega na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami poprzez dzielenie się z nimi wartościowymi treściami. Podstawowymi działaniami, które wchodzą w jego zakres, są: tworzenie, rozpowszechnianie i promocja treści. Celem content marketingu jest budowanie szczególnej więzi z odbiorcą marki, dzięki czemu łatwiej jest mu podejmować decyzje zakupowe na markowe produkty lub usługi.

Kluczem do napisania skutecznego i angażującego tekstu do sieci jest dobra organizacja pracy i ogromna zrozumienie tematu na który mamy się wypowiedzieć. Aby content marketing brylował w sieci  potrzebujesz perfekcyjnej  analizy konkurencji – nie chcesz powtórzyć tego, co wcześniej zrobili. 

Content marketing  to nie tylko treść pisana Blogi, posty w mediach społecznościowych, e-maile, biuletyny i e-booki to tylko niektóre przykłady tego, jak prawdopodobnie już wykorzystujesz treści w swoich działaniach. Jeśli jednak chcesz wejść na wyższy poziom content marketingu, warto zwrócić uwagę na jeden ważny aspekt – content to nie tylko treść pisana! Należy o tym pamiętać, ponieważ wszystkie inne formy również przyczyniają się do naszego sukcesu (lub porażki). Co jeszcze możemy uwzględnić? infografiki, audiobooki, video, podcast, zdjęcia, prezentacje multimedialne, gify, webinarium. Takich przykładów jest znacznie więcej. Warto wybrać odpowiednią formę do charakteru swojej działalności, a jak widać wybór jest szeroki. Dzięki temu przekaz jest bardziej naturalny, ponieważ robisz, co możesz i co pasuje do wizerunku Twojej firmy.

Marketing treści to proces opracowywania treści w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno określonej grupy odbiorców w celu prowadzenia dochodowych działań klientów.

Ostatecznym celem content marketingu jest stworzenie trwałej i wzajemnie korzystnej relacji między firmą a jej klientami.

Marketing treści wykroczył już poza samo blogowanie. Teraz chodzi też o skuteczne video, media społecznościowe i inne platformy które potrzebują profesjonalnych treści aby pozyskiwać dla firm kolejnych klientów.

LinkedIn
Facebook
Email
Twitter
Pinterest

Chcesz zobaczyć co możemy zrobić dla Ciebie?

Zostaw swoje dane, a zadzwonimy i porozmawiamy o produkcji która wprowadzi twój biznes na wyższy poziom!