Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się
Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się sztuczną inteligencją w Google odchodzi! W dzisiejszym świecie, w którym sztuczna
Profil firmowy na Linkedin pomoże Twoim potencjalnym klientom poznać Twoją markę i otworzyć przed Tobą nowe możliwości.
Linkedin jest używany przez 97% polskich menedżerów, a społeczność wciąż się rozwija. Zbuduj wizerunek eksperta, dzięki czemu pozyskasz nowe kontakty biznesowe oraz zbudujesz wizerunek godnego zaufania pracodawcy.
Pomyśl o tym kanale jako o dynamicznym narzędziu marketingowym, które pomoże Ci przyciągnąć klientów dla Twoich produktów i usług Poszerz swoją grupę docelową, nawiąż kontakt z odbiorcami i celami biznesowymi.
Wyróżnij się z tłumu, zwiększ liczbę wyświetleń swojego profilu i przyciągnij uwagę nowym, przyciągającym wzrok i wysokiej jakości profilem LinkedIn.
To, co zaczęło się jako strona do poszukiwania pracy, która zasadniczo działała jako wirtualne CV, przekształciło się w główną potęgę marketingu B2B. LinkedIn powinien być teraz uważany za witrynę priorytetową pod względem marketingu w mediach społecznościowych i potencjalnych możliwości nawiązywania kontaktów, szczególnie dla firm zorientowanych na B2B.
Ludzie są podekscytowani możliwością dołączenie na LinkedIn, nawiązywania nowych kontaktów i zawierania wielu umów biznesowych. Jeśli chcesz używać LinkedIn do promowania swojej firmy, budowania świadomości marki i przywództwa w myśleniu oraz przyciągania nowych klientów (a może nawet nowych pracowników!), czytaj dalej! LinkedIn oferuje tak wiele cennych możliwości promocji biznesu, a w wielu przypadkach wydaje się bezproblemowy i autentyczny na tej platformie, na której koncentruje się w dużej mierze na profesjonalistach.
Utwórz stronę firmową twojej marki, która może być śledzona i często jest dobrym pierwszym punktem kontaktu na LinkedIn dla nowych potencjalnych klientów, więc musi dobrze reprezentować Twoją firmę.
Nawet nie wiesz, ale bardzo często Twoi przyszli kontrahenci zaczynają sprawdzać Twoją firmę na Linkedin! To pierwszy ich krok, zanim przejdą zobaczyć, kim są Twoi pracownicy, czy są aktywni na swoich profilach i czy angażują się w życie social mediowe firmy!
Od czego więc zacząc, jeśli nie masz jeszcze profilu ?
Jeśli w jakikolwiek sposób próbujesz rozwijać lub promować swoją firmę, powinieneś być na LinkedIn. Jest to pozycja obowiązkowa dla firm B2B wszystkich kształtów i rozmiarów, ale jest korzystna dla firm B2C, organizacji non-profit i innych typów lub organizacji, gdy skupiamy się na łączeniu z większą liczbą potencjalnych sieci.
Jak prowadzić profil firmowy na LinkedIn? Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to dobrze reprezentować swoją firmę na swoich profilach, a następnie skupić się na budowaniu prawdziwych relacji podczas tworzenia treści i angażowania się w obserwujących i kontakty.
Zachowaj hardcorową sprzedaż reklamom LinkedIn Ads (które są niezwykle skuteczne same w sobie i mogą być absolutnie wykorzystane do zwiększenia sukcesu, który już osiągasz dzięki organicznym wynikom), a powinieneś zacząć zdobywać trakcję w mgnieniu oka.
Otrzymasz niestandardowy obraz tła, stworzony przez naszych projektantów, aby Twój profil wyglądał niesamowicie. Ponadto zadbamy o to, aby wszystkie inne sekcje na Twoim profilu firmowym wyglądały oszałamiająco!
Wypełnij szybki kwestionariusz po którym nasz doradca skontaktuje się z Tobą i omówi warunki współpracy
Gdy zaczniemy, wyślemy Ci krótki kwestionariusz do wypełnienia, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej o Tobie, zrozumieć Twoje cele i dostarczyć dokładnie to, czego szukasz.
Pozwól nam nad tym popracować i zbadać rynek, na którym działasz.
LinkedIn strona marki – teraz jesteśmy gotowi, aby zacząć! Nasz zespół stworzy wszystkie treści i obrazy do Twojego profilu i prześle je na Dysk Google do Twojej akceptacji.
Prześlij treść i baw się!
Nadszedł czas, aby to się stało! Zaczynamy optymalizację Twojego konta tak, aby profesjonalne treści zaangażowały nowych, potencjalnych klientów i pozyskiwały dla Ciebie wartościowe kontakty biznesowe!
LinkedIn jest doskonałym zasobem dla twórców treści. Nie tylko możesz publikować aktualizacje statusu i linkować z powrotem do treści w swojej witrynie, ale możesz użyć go jako natywnej platformy publikacyjnej i tworzyć ekskluzywne treści dla swoich odbiorców.
LinkedIn to jedyna sieć mediów społecznościowych, którą możesz wykorzystać jako platformę do publikowania artykułów. Być może zastanawiasz się: dlaczego publikować na LinkedIn zamiast publikować bezpośrednio na moim blogu lub stronie internetowej? Dobre pytanie!
Publikacja artykułu ma na celu napędzanie zaangażowania społecznego i tworzenie świadomości marki, a nie kierowanie ruchu do Twojej witryny konkretnie.
Gdy publikujesz artykuł na LinkedIn, wszyscy Twoi znajomi są o tym informowani – to ogromna zaleta.
kont osobistych prowadzonych na LinkedIn w Polsce w 2022r.
stron firmowych istniało na LinkedIn w Polsce w dniu 1 stycznia 2022 roku.
użytkowników LinkedIna pracuje w firmach zatrudniających ponad 10 000 osób.
kont osobistych w ponad 200 krajach na świecie
Aby utworzyć stronę firmową na LinkedIn, przejdź do strony głównej swojego profilu, następnie przejdź do „produktów”, a następnie kliknij „utwórz stronę firmową” na ekranie.
Następnie możesz również stworzyć profil marki, narzędzia administracyjne pomogą Ci go dostosować.
Ważne jest, aby podać podstawowe informacje o firmie.
Po ich wypełnieniu Twoja strona firmowa LinkedIn zacznie być widoczna dla użytkowników, ale nadal będzie musiała być uzupełniona w kolejnej części.
Profil Firmowy LinkedIn czyli Company Page pomaga innym użytkownikom tej platformy poznać Waszą firmę, markę, produkty i usługi oraz możliwości zatrudnienia.
Profil firmowy na Linkedin oferuje wiele korzyści.
Jednym z nich jest możliwość informowania o nowościach firmy lub umieszczania jej logo.
To dopiero początek, ponieważ głównym celem jest promocja i sprzedaż marki na LinkedIn.
Dlatego każda firma powinna mieć swoją stronę firmową na biznesowym portalu, jakim jest LinkedIn.
Aby osiągnąć zamierzone cele, musimy wprowadzić w życie przemyślaną strategię marketingową i biznesową. Przygotujemy wartościowy content oraz oprawę graficzną Twojego profilu i postów. Tablica to również doskonałe miejsce, aby wspominać o newsach z branży, swoich partnerach biznesowych, wydarzeniach w firmie czy nowych ofertach pracy!
Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się sztuczną inteligencją w Google odchodzi! W dzisiejszym świecie, w którym sztuczna
Ostatnie wpisy Jak SEO wpływa na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych? Czym jest Google Search
Ostatnie wpisy Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się sztuczną inteligencją w Google odchodzi! Jak
Business Hero tworzą ludzie
o dogłębnej wiedzy i rozległej sieci kontaktów w branży SEO. Każdego dnia inspirujemy naszych Klientów do kreatywnego działania i stałego rozwoju.