Prowadzenie Profilu na LinkedIn

Linkedin Profoil firmowy

LinkedIn profil firmowy - profesjonalna metamorfoza profilu!

Profil firmowy na Linkedin pomoże Twoim potencjalnym klientom poznać Twoją markę i otworzyć przed Tobą nowe możliwości.
Linkedin jest używany przez 97% polskich menedżerów, a społeczność wciąż się rozwija. Zbuduj wizerunek eksperta, dzięki czemu pozyskasz nowe kontakty biznesowe oraz zbudujesz wizerunek godnego zaufania pracodawcy.
Pomyśl o tym kanale jako o dynamicznym narzędziu marketingowym, które pomoże Ci przyciągnąć klientów dla Twoich produktów i usług Poszerz swoją grupę docelową, nawiąż kontakt z odbiorcami i celami biznesowymi.

Wyróżnij się z tłumu, zwiększ liczbę wyświetleń swojego profilu i przyciągnij uwagę nowym, przyciągającym wzrok i wysokiej jakości profilem LinkedIn.

image 6

Jak stworzyć dobry profil na LinkedIn?

To, co zaczęło się jako strona do poszukiwania pracy, która zasadniczo działała jako wirtualne CV, przekształciło się w główną potęgę marketingu B2B. LinkedIn powinien być teraz uważany za witrynę priorytetową pod względem marketingu w mediach społecznościowych i potencjalnych możliwości nawiązywania kontaktów, szczególnie dla firm zorientowanych na B2B.

Ludzie są podekscytowani możliwością dołączenie na LinkedIn, nawiązywania nowych kontaktów i zawierania wielu umów biznesowych. Jeśli chcesz używać LinkedIn do promowania swojej firmy, budowania świadomości marki i przywództwa w myśleniu oraz przyciągania nowych klientów (a może nawet nowych pracowników!), czytaj dalej! LinkedIn oferuje tak wiele cennych możliwości promocji biznesu, a w wielu przypadkach wydaje się bezproblemowy i autentyczny na tej platformie, na której koncentruje się w dużej mierze na profesjonalistach.

A teraz powiedz czy badałeś różne platformy mediów społecznościowych i nie byłeś w stanie znaleźć idealnej, która jest przeznaczona dla społeczności zawodowej? W takim razie nie szukaj dalej; krótka i prosta odpowiedź brzmi: Utwórz stronę firmową LinkedIn.
 
Podczas gdy każda platforma mediów społecznościowych ma swoją wyjątkowość, Li wyróżnia się dzięki dużej bazie odbiorców-profesjonalistów z branży. Ci użytkownicy są tam nie bez powodu: aby nawiązać kontakty, znaleźć lepsze oferty pracy, zaprezentować swoje umiejętności lub dołączyć do dyskusji z ekspertami z branży. Poza tym to także doskonałe miejsce dla marketerów B2B; mogą oni promować swoją markę i produkty, a nawet kierować ruch na swoją stronę internetową. LinkedIn może być nieco inny, jeśli jesteś nowy na tej platformie. Więc zanurzmy się głęboko w tym, dlaczego używać go w pierwszej kolejności? I co musisz zrobić, aby skonfigurować swoje konto?

Firmowe konto na LinkedIn - 4 powody, dla których tego potrzebujesz!

ln3

Jak stworzyć profil firmowy na LinkedIn?

Utwórz stronę firmową twojej marki, która może być śledzona i często jest dobrym pierwszym punktem kontaktu na LinkedIn dla nowych potencjalnych klientów, więc musi dobrze reprezentować Twoją firmę.
Nawet nie wiesz, ale bardzo często Twoi przyszli kontrahenci zaczynają sprawdzać Twoją firmę na Linkedin! To pierwszy ich krok, zanim przejdą zobaczyć, kim są Twoi pracownicy, czy są aktywni na swoich profilach i czy angażują się w życie social mediowe firmy!
Od czego więc zacząc, jeśli nie masz jeszcze profilu ?

  1. Wybierz swoje logo jako zdjęcie profilowe Strony lub przynajmniej wyrównaj to zdjęcie profilowe z tym samym, którego używasz na innych platformach społecznościowych i dodaj zdjęcie na okładkę, które dobrze koreluje, aby uzyskać bardziej spójny wygląd.
  2. Jeśli chodzi o opis strony, trzeba uwzględnić potencjalne słowa kluczowe, które mogą pomóc Ci znaleźć odpowiednie miejsca docelowe, jednocześnie informując o tym, co oferujesz i co Cię wyróżnia. Na LinkedIn ludzie nie chcą być spamowani informacjami o Twojej firmie – nawet jeśli uważasz, że to naprawdę fajne. Zamiast tego chcą odpowiednich informacji, które mogłyby mieć na nich jakiś wpływ, a następnie chcą głównie usłyszeć o tym, co dzieje się w branży lub świecie biznesu.

Jeśli w jakikolwiek sposób próbujesz rozwijać lub promować swoją firmę, powinieneś być na LinkedIn. Jest to pozycja obowiązkowa dla firm B2B wszystkich kształtów i rozmiarów, ale jest korzystna dla firm B2C, organizacji non-profit i innych typów lub organizacji, gdy skupiamy się na łączeniu z większą liczbą potencjalnych sieci.

Jak prowadzić profil firmowy na LinkedIn? Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to dobrze reprezentować swoją firmę na swoich profilach, a następnie skupić się na budowaniu prawdziwych relacji podczas tworzenia treści i angażowania się w obserwujących i kontakty.

Zachowaj hardcorową sprzedaż reklamom LinkedIn Ads (które są niezwykle skuteczne same w sobie i mogą być absolutnie wykorzystane do zwiększenia sukcesu, który już osiągasz dzięki organicznym wynikom), a powinieneś zacząć zdobywać trakcję w mgnieniu oka.

seo w biznesie analizza
Co jeszcze dla Ciebie zrobimy ?

Otrzymasz niestandardowy obraz tła, stworzony przez naszych projektantów, aby Twój profil wyglądał niesamowicie. Ponadto zadbamy o to, aby wszystkie inne sekcje na Twoim profilu firmowym wyglądały oszałamiająco!

Zwiększa współczynnik konwersji na LinkedIn

  • 90% Twoich wysiłków zależy od jakości Twojego profilu
  • Uzyskaj więcej próśb o połączenie od potencjalnych klientów dzięki zaktualizowanemu profilowi 

 

ln2
Jak zacząć z nami współprace ?

Wypełnij szybki kwestionariusz po którym nasz doradca skontaktuje się z Tobą i omówi warunki współpracy

Gdy zaczniemy, wyślemy Ci krótki kwestionariusz do wypełnienia, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej o Tobie, zrozumieć Twoje cele i dostarczyć dokładnie to, czego szukasz.

Pozwól nam nad tym popracować i zbadać rynek, na którym działasz.

LinkedIn strona marki – teraz jesteśmy gotowi, aby zacząć! Nasz zespół stworzy wszystkie treści i obrazy do Twojego profilu i prześle je na Dysk Google do Twojej akceptacji.

Prześlij treść i baw się!

Nadszedł czas, aby to się stało! Zaczynamy optymalizację Twojego konta tak, aby profesjonalne treści zaangażowały nowych, potencjalnych klientów i pozyskiwały dla Ciebie wartościowe kontakty biznesowe!

Skuteczny profil firmowy na LinkedIn

LinkedIn rozwija się bardzo szybko. Wiele osób i firm z różnorodnych branż dostrzega w nim ogromny potencjał. Zakładają konta i strony firmowe, by docierać do klientów, budować markę osobistą lub markę pracodawcy. Nie potrzeba wiele, by osiągać wyniki. Ty również możesz realizować tu swoje cele.

LinkedIn jest doskonałym zasobem dla twórców treści. Nie tylko możesz publikować aktualizacje statusu i linkować z powrotem do treści w swojej witrynie, ale możesz użyć go jako natywnej platformy publikacyjnej i tworzyć ekskluzywne treści dla swoich odbiorców.

LinkedIn to jedyna sieć mediów społecznościowych, którą możesz wykorzystać jako platformę do publikowania artykułów. Być może zastanawiasz się: dlaczego publikować na LinkedIn zamiast publikować bezpośrednio na moim blogu lub stronie internetowej? Dobre pytanie!

Publikacja artykułu ma na celu napędzanie zaangażowania społecznego i tworzenie świadomości marki, a nie kierowanie ruchu do Twojej witryny konkretnie.

Gdy publikujesz artykuł na LinkedIn, wszyscy Twoi znajomi są o tym informowani – to ogromna zaleta.

4,6 miliona

kont osobistych prowadzonych na LinkedIn w Polsce w 2022r.

200 tysięcy

stron firmowych istniało na LinkedIn w Polsce w dniu 1 stycznia 2022 roku.

Około 26%

użytkowników LinkedIna pracuje w firmach zatrudniających ponad 10 000 osób.

Ponad 810 mln

kont osobistych w ponad 200 krajach na świecie

LINKEDIN PROFILE

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Aby utworzyć stronę firmową na LinkedIn, przejdź do strony głównej swojego profilu, następnie przejdź do „produktów”, a następnie kliknij „utwórz stronę firmową” na ekranie.
Następnie możesz również stworzyć profil marki, narzędzia administracyjne pomogą Ci go dostosować.
Ważne jest, aby podać podstawowe informacje o firmie.
Po ich wypełnieniu Twoja strona firmowa LinkedIn zacznie być widoczna dla użytkowników, ale nadal będzie musiała być uzupełniona w kolejnej części.

Profil Firmowy LinkedIn czyli Company Page pomaga innym użytkownikom tej platformy poznać Waszą firmę, markę, produkty i usługi oraz możliwości zatrudnienia.

Profil firmowy na Linkedin oferuje wiele korzyści.
Jednym z nich jest możliwość informowania o nowościach firmy lub umieszczania jej logo.
To dopiero początek, ponieważ głównym celem jest promocja i sprzedaż marki na LinkedIn.
Dlatego każda firma powinna mieć swoją stronę firmową na biznesowym portalu, jakim jest LinkedIn.

Aby osiągnąć zamierzone cele, musimy wprowadzić w życie przemyślaną strategię marketingową i biznesową. Przygotujemy wartościowy content oraz oprawę graficzną Twojego profilu i postów. Tablica to również doskonałe miejsce, aby wspominać o newsach z branży, swoich partnerach biznesowych, wydarzeniach w firmie czy nowych ofertach pracy!

Teraz gdy wiesz, co to jest LinkedIn i jak go używać do promowania swojej firmy, użyj tych kluczowych punktów, aby naprawdę przyćmić swoich konkurentów. Pamiętaj, że platforma ta nie jest tylko dla Twojej firmy; możesz go również wykorzystać do znalezienia lepszego zatrudnienia, budowania połączeń, a nawet budowania społeczności. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad swoim profilem, czy promujesz swój biznes poprzez opcję strony, platforma ta oferuje niezliczone możliwości, które możesz wykorzystać, aby doskonalić się w swojej karierze lub zwiększyć przychody swojej firmy. LinkedIn mógłby okazać się dla Ciebie game changerem, więc najwyższy czas zacząć działać na nim.
 
Porady naszych ekspertów

Blog

Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się sztuczną inteligencją w Google odchodzi!

Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się

Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się sztuczną inteligencją w Google odchodzi! W dzisiejszym świecie, w którym sztuczna

Jak SEO wpływa na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych?

Jak SEO wpływa na zwiększenie sprzedaży w sklepach

Ostatnie wpisy Jak SEO wpływa na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych? Czym jest Google Search

Czym jest Google Search Console i jak pomoże Ci w pozycjonowaniu?

Czym jest Google Search Console i jak

Ostatnie wpisy Geoffrey Hinton: Geniusz stojący za rozwijającą się sztuczną inteligencją w Google odchodzi! Jak

Poznaj nasz pomysł na rozwój Twojej obecności w Internecie!

Wiemy, że każde działanie marketingowe musi skutkować zwiększeniem przychodów. Tworzymy kompleksowe strategie, które z powodzeniem pozwalają osiągnąć zamierzony cel. Prosimy o kontakt z nami poprzez wypełnienie krótkiego formularza.

- 28% na stworzenie Twojej nowej strony internetowej tylko do 31 Maja!
This is default text for notification bar